sign up churpchurp
Win HTC Mozart
MarieFranceBodyLine
Get Massage
Vote for M&M
Download BlackberryMessenger
Live Green
Resipi red velvet cupcake
Kelas make-up
buang selulit
Makanan murah
Celcom New !
Teh boh
Oreo
Facial Treatmentcenter>
Web Hosting
Incubus
Hong Kong
berpeluang memenangi dua kereta peugeot dan iPad2 dengan menyertai F&N doubleooomph Contest !

Monday, June 13, 2011

awi rafael bercinta dengan shila amzah?

sign up churpchurp untuk dapat duit menerusi blog
baru-baru ini timbulnya penyanyi baru yang bernama awi rafael dengan lagunya pulanglah itu yang telah menimbulkan kontroversi kerana telah mencampur aduk kan bahasa melayu dan inggeris..awi rafael merupakan penyanyi yang baru menerpa nama di dunia seni ini dan memiliki rupa paras seiras dengan shahir..

benarkah sumber menyatakan bahawa awi rafael ini bercinta dengan shila amzah anak kepada ND Lala itu?sejauh manakah kebenarannya?


awi rafael

awi rafael



shila amzah


shila amzah


shila amzah dan awi rafael

“Kami mula berkawan dan rapat sejak terlibat dengan persembahan I-Muzik yang akan disiarkan di Tvi pada Ahad ini.
“Apa yang saya boleh katakan, hubungan kami rapat ibarat teman tapi mesra. Hanya Allah yang mengetahui jika kami akan bercinta atau tidak,” katanya menjelaskan tentang hubungan cinta seperti yang dihebohkan sebelum ini.

“Saya akui selalu berhubungan dengan Shila. Saya kenal mak dan ayah dia dan menghormati mereka.
“Tetapi jangan salah faham dengan apa yang saya katakan ini kerana sekarang saya mahu fokuskan kepada muzik dahulu,” ujarnya.
Mengenali Shila, pemuda berasal dari Pontian, Johor ini melihat gadis itu merupakan seorang yang berbakat besar dan menghormatinya.
“Kami gembira bersahabat dan sering bertukar-tukar idea dalam penulisan lirik. Ramai juga pihak yang bertanyakan tentang hubungan kami sebelum ini.
“Apa yang saya boleh jawab, kami hanya teman rapat kerana baru mengenali antara satu sama lain,” katanya yang bakal muncul dengan single keduanya berjudul Bila Aku Jatuh Cinta.




kalau betol pon apa salahnya kan kalau kedua ibubapa dah restu.. :D 
teringin nak beli iPad 2 tapi takde duit klik SINI 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...